Translate

По въпроса за надомната работа.

Скъпи приятели и колеги. Половин година, след като ми ограничиха акаунта в ebay, поради техните правила и моята простотия да не разбера какво не трябва да се прави, и половин година в опити да се боричкам със всякакви "инвестиционни", PTC, Revshare, матрици, плащащи игри, платени социални мрежи и прочее гад, стигнах до извода, че ebay, беше, е, и ще си остане завинаги единствената легална и сигурна работа в интернет. Обяснявам подробно защо: PTC скамват ( с изключение на 2-3, които са доказани и се набиват в очите, но поне о тях единствената беля е, че сте си си загубили времето.) Revshare, рано или късно също. Мините се доказаха, като отвратителни особено алчни пирамиди, "плащащите" социални мрежи са на принципа - ти ми плати голяма такса, а аз ще ти подхвърлям огризки. Recyclix - много овъртолена и изключително гнусна пирамида. Като стигнеш квотата от 5000 кг отпадъци, започват да искат да си плащаш, за да имаш правото да си плащаш за още инвестиции, т.е пак плащаш много, за да ти платят малко. MLM и от тях чеп за зеле не става, продават скъпо и пре - скъпо продукти, които ще намерите във всяка аптека на 1/3 цена. Матриците изобщо не си струва да ги коментирам, но не схващам като как хората не разбират с просто око, че са пирамиди. Друг е въпроса, ако сте хора с бол излишни пари за губене и нерви за късане. Аз не съм нито едното, нито другото. От сега нататък, обеца на ухото, че ebay и google adsnece, са единствените програми, които няма да ви изненадат с изчезването си след месец-два. No way!!!!! Ebay ще си стои винаги там, където си е, Google също, освен, ако не настъпи някакъв катаклизъм и изчезне електричеството и интернетът. Oу, ама имало хора, които не говорят нито английски нито руски, нито някакъв чужд език, но искат да печелят в интернет. Aми напънете се и го научете този английски. Не можели да пишат статии - всеки може да пише, за каквото си иска, нета е свободно пространство, блогър е обществен и adsence дава правото на всеки на реклами в блога му след 6 месеца. Достатъчно тъпях с PTC-та, матрици и пирамиди и казвам ай сиктир. Който желае да ме чуе, който не - негова си работа, борете се със всякакъв скам. Който ме е чул и иска да му помогна с блога или акаунта ибей -насреща съм, но без да се налага да кача обявата и да напиша статията вместо него. Крайно време е наистина да се поработи! 

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes