Translate

Първа система за изкарване на пари в нета без никакви вложения (ще има още)

За да накарам тази система да заработи за мен ми отне около десет дни, като цялото усложнение дойде от това, че електронния портфейл, за който ще ви говоря не е толкова лесен за попълване със средства както е Paypal.com. За да заработи тази система за вас е нужно първо да си създадете електронна разплащателна смета в Payeer.com. Неудобството на този портфейл е, че в момента няма начин да бъде свързан със Visa карта и човек да плати чрез
картата свързана с него, но за това ще ви обясня допълнително после.
Накратко казано бяха ми абсолютно необходими 10$ във платежната система Payeer.com. за да ги депозирам в автоматичния FOREX TRAIDING -MARLIVE. Това е автоматичен бот (робот), който търгува на фондовата борса вместо вас и съответно от вас не се изисква да имате абсолютно никакви знания за търгуване. Минимумът за депозиране е 10$, които за 1 месец стават 16$, MARLIVE ви изплащат начисленията абсолютно автоматично и без никакъв проблем във въпросният Payeer портфейл, който след регистрация ще видите в горният десен ъгъл на акаунта си и представлява думата P******* и шест цифри след него. Естествено бихте могли да си изтеглите само начисленията и да депозирате отново само първоначалната сума от 10$, но аз лично депозирам отново и отново всички начисления т.е. 10$ после 16$, после 25.60$ и така, докато не започнете да си докарвате доста прилична дневна сума. Пропуснах да кажа, че можете да настроите начисленията ви да се изплащат ежедневно.
И така от тук дойде затруднението как да си набавя въпросните първи 10$ в Payeer.com.
За целта реших да си ги изработя, вместо да търся обменни бюра, които да ми обменят пари срещу безобразни такси (примерно в WESTERN UNION искат 5.5$ такса.
И така започнах да търся как да си ги изработя и намерих този руски сайт който плаща за въвеждане на капча Rucaptcha.com При него има две неудобства: Първо е нужно да знаете малко от малко руски език. Второ, не всички хора са внимателни, сръчни и пишат бързо. И трето - първоначално ще ви се стори, че заплащането е твърде малко за толкова досадна и цъцкава работа. Първоначалната ставка е едва 0.03 рубли за правилно въведена капча.  Какво представлява работата с капча съм обяснила подробно тук. Таргетът ми беше да си изработя ни повече, ни по-малко от 1000 рубли, които приведени Payeer.com могат да се обменят за 10.96$, които ми бяха жизнено необходими за инвестицията в MARLIVE.
За мое удивление обаче, работата с капчата ми потръгна много бързо, много лесно свикнах да ги въвеждам, задобрях :), а и установих, че ставката ми се вдига на всеки час. След час и 1/2 вече бях стигнала минимума от 15 рубли за изплащане, които победоносно си извадих
от тази страница.

Ще кажете 15 рубли - чуууудесно, а до 1000?
За една седмица си ги изработих от раз, защото ставката ми за въведена капча продължи да расте. И въпреки, че отдавна ги обмених в 10$ и ги инвестирах в MARLIVE нямам никакво намерение да спирам. Любопитна съм дали ще стигна на-елитния клас работници в капчата, а и честно казано, започна да ми доставя удоволствие. Съветвам всички, които се канят да пробват да следват моята система първо да прочетат указанията как се въвеждат капчи, за да си спестят грешките в началото.
Успех на ентусиастите, като измисля нова система ще я споделя. :)

MARLIVE скамна, но работата с капча върви добре все още . 31,03,2016 г.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes